5.06.2024

Darowizna dla Ciebie

Drogi przyjacielu, jestem pani Maria Cecilia Jara z USA, jestem żoną pana Josepha Jara, zmarł on po krótkiej chorobie, która trwała zaledwie cztery dni, potem po śmierci męża adoptowałam dziecko o imieniu Linda

Kontaktuję się z Tobą, aby poinformować Cię o chęci przekazania kwoty 2.500.000 USD (dwa miliony pięćset tysięcy dolarów amerykańskich) na działalność charytatywną, którą odziedziczyłam po moim zmarłym mężu.

Podjęłam tę decyzję, ponieważ wychowałam się w Domu Dziecka bez matki, a obecnie przebywam w szpitalu w (Abidżanie), gdzie przechodzę leczenie w związku ze zbliżającą się operacją raka piersi. Nie chcę, żeby ten fundusz został zainwestowany w bezbożny sposób, gdy tylko otrzymam Twoją odpowiedź potwierdzającą przyjęcie do pracy. Zgodnie z moim poleceniem przekażę Ci wszystkie istotne informacje. Będą one autorami wydania i przekazania Ci pieniędzy. mojego należycie wyznaczonego przedstawiciela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz